kruchość

niesamowicie ważna jest świadomość, jacy tak naprawdę jesteśmy. powinniśmy potrafić określić swoją osobowość, by później, dzięki tej wiedzy podejmować odpowiednie decyzje, działania, itd.  zróbcie to dzisiaj. zastanówcie się nad sobą, nad swoją duszą, uczuciowością i zainteresowaniami. ustalcie, w miarę możliwości, co jest dla was dobre i co powinniście czynić.
świadomość, że jestem introwertykiem oraz wysoko wrażliwą osobą ułatwiła mi poniekąd zrozumienie samej siebie. dotychczas wydawało mi się, że po prostu tutaj nie pasuję, jestem dziwna i muszę dopasować się do innych, by nie odstawać. teraz uważam dokładnie tak samo, ale wiem, że to normalne i naturalne, co więcej, jest sporo osób, które czują się podobnie. 
nikt za was tego nie zrobi. 
temat osobowości nie jest zbyt popularny, więc społeczeństwo na pewno nie pomoże ci ze swoją identyfikacją. chyba, że udasz się po pomoc do specjalisty, co uważam za świetne rozwiązanie. 
jeżeli, podobnie jak ja, jesteś bardzo wrażliwą osobą, ceniącą samotność, analizującą uczucia, to proszę, zainteresuj się tym tematem. taka wiedza może ułatwić ci wiele kwestii. im wcześniej, tym lepiej.
apeluję również do dorosłych mających kontakt z dziećmi i młodzieżą; rodzice, nauczyciele, wszyscy inni, zainteresujcie się uczuciowością, stanem psychicznym młodych ludzi z waszego otoczenia. nie wszyscy mają wiele grubych warstw. istnieją niesamowicie kruche jednostki, które oczekują na wasze wsparcie i szczerą rozmowę.

szczególnie lubiane

Jest taki jeden, mało ważny człowiek.